سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://saba515.ParsiBlog.com
 
دیپلماسی، شاه سلطان حسینی!!!!!

به نام خدا و برای خدا

دکترحسن روحانی که بر خلاف نامه و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، از آمریکا و اتحادیه اروپا تضمین کتبی لازم در زمان اجراء برجام را دریافت ننمودف و برجام را کاملاً اجراء کرد!، در سفر اخیرش به نیویورک با دیپلماسی التماسی و خنده های هپروتی دست به دامان رؤسای کشورهای اتحادیه اروپا شد تا به قول خودش به کدخدا(آمریکا) فشار بیاورند که به تعهداتش در برجام عمل نماید و در بازگشت از سفر نیویورک، بدون اینکه شرمنده ملت خود باشد، اعلام کرد، که آمریکا قول داده که اهمال کاری در برجام را جبران نماید و متأسفانه اصحاب مطبوعات محفلی و روزی نامه های حزبی در یک حرکت پروپاگاندا به عوام فریبی ملت پرداخته و وعده های توخالی آمریکا را بعنوان دستاورد سفر جناب روحانی از نیویورک قلمداد نمودند!

این اصحاب رسانه که در خدمت جریان زر و زور و تزویر هستند، باید به مردم پاسخ دهن؛ وقتی که آمریکا در برجام فقط بر روی کاغذ به تعهداتش عمل کرده، پس چگونه مردم به وعده های توخالی آمریکا، که وعده دهنده اش هم معلوم نیست، اعتماد نمایند؟! در این رابطه اگر رئیس جمهورمان و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، راست می گویند؛ نام مسئول وعده دهنده آمریکائی را به همراه فیلم و یا صوت آن منتشر کرده تا سیه روی4 شود هر که در او غش(دروغ می گوید) باشد!!!

به جناب روحانی و تیم مذاکره کننده و رسانه های وابسته به دولت اعتدال باید گفت؛ برای مردم خوب کشورم بارها دروغگوئی آنان در مذاکرات 30 ماهه هسته ای، اعم از وعده انتشار فکت شیت ایرانی، قسم جلاله رئیس سازمان انرژی اتمی، اینکه رئیس جمهور گفت؛ برجام را امضاء نکرده ام به اثبات رسیده و لذا دروغ جدید را مبنی بر وعده آمریکا، به جبران گذشته باور کردنی نیست! و همواره سر مردم کلاه نمی رود و با این دروغها نمی توانید رأی ملت در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را کسب نمائید! زیرا آمریکا آن چیزی را که در برجام امضاء نموده، عمل نکرده، آیا امکان دل بستن به وعده ای که گوینده ی آمریکائی آن معلوم نیست وجود دارد؟!

جریان زر و زور و تزویر در خصوص ملت فهیم ایران چگونه فکر می کند؟! کاش جناب روحانی به مردم ایران می گفت؛ آن شیر دال قلابی را که آمریکائیها در اولین سفر ایشان به نیویورک تقدیمش کردند، کجا نگهداری می کند؟! فلذا بهتر است، وعده جدید آمریکا را در کنار شیردال آمریکائی، برای رو سفیدی پادشاهان قاجار و شاه سلطان حسین نگهداری نمایند، زیرا ندای ترس و ذلت را در دیپلماسی شاه سلطان حسینی جناب روحانی در نیویورک مشاهده کردیم و غمگینانه همانند امام خمینی، این دیپلماسی را ننگین و ذلت بار می دانیم!!!

والسلام


[ شنبه 95/7/3 ] [ 11:11 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب