سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://saba515.ParsiBlog.com
 

فرمانده در خط مقدم است


[ دوشنبه 95/1/30 ] [ 8:15 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]


[ دوشنبه 95/1/30 ] [ 8:13 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]


[ دوشنبه 95/1/30 ] [ 8:3 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]


[ دوشنبه 95/1/30 ] [ 8:1 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]


[ دوشنبه 95/1/30 ] [ 7:59 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]

دولت در تبعید حکومت واحد جهانی.

همانطور که برای رهایی فلسطین اشغالی، دولت در تبعید تشکیل شده است، برای حکومت واحد جهانی نیز دولت در تبعید وجود دارد. برخی ها، مرکز آن را جزایر برمودا می دانند، که دور از دسترس همه واقع شده است، وهرکسی به انجا نزدیک شده دیگر برنگشته است. اما این دولت در تبعید که برای حکومت واحد جهانی است، نمی تواند دور از دسترس مردم باشد. مگر اینکه دارای سفینه هایی سریعتر از برق، با محفظه هایی  آنتی رفلکتور باشد و: همه نورها را از خود عبور دهد تا به: این وسیله آنها بتوانند به همه جای جهان، سر بزنند و از اوضاع و احوال خبردار شوند. زیرا در بی خبری نمی توان برای جهان برنامه ریزی کرد.

   البته دشمنان ما همه چیز را یا برعکس، و یا غیرواقعی نشان می دهند تا حرف های خود را به اثبات برسانند، و مردم باور کنند که راه نجات فقط در دست آن هست، تا مطیع خواسته های انان شوند. مثلا دولت در تبعید را فقط برای حذف بشار اسد قبول دارند! نه برای حذف رژیم جعلی و صهیونیستی اسرائیل. آنها شورای ملی مقاومت که مجموعه ضد انقلاب ایران هستند را، به رسمیت میشناسند و بعنوان دولت در تبعید قبول می کنند، ولی شورای ملی مقاومت فلسطین، مانند حماس را که با رای مستقیم مردم روی کار آمده اند قبول نمی کنند. واین همان سیاست دوگانه است که دیپلمات های ایرانی، همیشه به آن اشاره می کنند.

 در واقع سیاست دوگانه، شکل مودبانه مزخرف گویی یا دروغگویی است. زیرا کسی که بر علیه حرف خودش حرف می زند یا کم حافظه است و: حرف های قبلی را فراموش کرده، و یا دروغگوی بی شرفی است و: برایش مهم نیست که مردم او را دروغگو بدانند. وقتی سازمان ملل یک کشور را به رسمیت شناخت، مخالفان او نمی توانند ادعایی داشته باشند. زیرا مردم سوریه با رای خود، بشار اسد را به ریاست جمهوری برگزیدند. آنهایی هم که رای مخالف دادند، باید تابع اکثریت باشند. ولی اعضای شورای امنیت همان ساز مان ملل، به دنبال یک دولت درتبعید هستند! تا بشار اسد را سرنگون کنند. یعنی دموکراسی و رای گیری و عضویت در سازمان ملل، از نظر انها بی معنی است.  آنها نه تنها دولت در تبعید برای سوریه را حمایت می کنند، بلکه برای تجزیه آن هم نقشه کشیدند، تا مانند عراق به سه کشور تقسیم نمایند!

 

   اما واقعیت این است که جهان، مدیری دارد که ان را اداره می کند. زیرا اگر اداره جهان به دست این احمق ها بود، تا بحال سوریه تجزیه شده بود و: عراق هم سه کشور می شد. ایران هم که هفتاد و دوملت دارد به: هفتاد و دو کشور تقسیم می شد. یا اینکه اگر یک دقیقه عصبانی می شدند، با بمب اتم حساب ایران را می رسیدند. اما چطور تا حالا نتوانستند این خواسته ای که هر روز تکرار می کنند را، به نتیجه برسانند برای این است که: مدیریت اصلی در جای دیگری است، و آن دست امام زمان عج می باشدبنابر روایات امام زمان عج نه تنها زمان را در اختیار دارد بلکه مکان هم مسخر اوست.  یعنی به اذن خداوند میتواند در همه زمان ها و: مکان ها که لازم باشد حضور یابد. شهر نجف یکی از انهاست که روایت از امام صادق: که فرمودند منزل ایشان در اطراف مسجد سهله است. بسیاری از اوقات گفته اند در: مکه و مدینه و منی است. مشهور است روز جمعه از مکه ظهور می کند، پشت به دیوار خانه کعبه سخنرانی می کند، و رهنمود هایش را بیان می دارد   شاید به همین جهت است که مردم ایران، روز های جمعه را به انتظار ظهور می گذرانند، و غروب جمعه بدون حضور ایشان غم انگیز می شود. تا جاییکه آن شاعر ترک زبان ایرانی می خواند: این جمعه هم آمد و رفت و از یوسف زهرا خبری نشد. مخصوصا امروز که روز طبیعت یا سیزده بدر هم، با روز حمعه مصادف شده، مردم با اینکه باران می امد به صحرا و دشت رفتند، تا شاید اثری از ان مولی خود پیدا کنند، و غروب جمعه باز غمگین تر از قبل، به خانه های خود برگشتند تا به امید انتظاری دیگر بمانند.  این انتظار ها برای این است که: دولت در تبعید ایشان روزی به جهان عرضه شود، و دنیا به تبعیت انها سعادتمند شوند. سال ها است که ایشان هم منتظر یاری مردم هستند. اما با وجود داعش و آل سعود و امثال آن، ظهور ایشان مشکل است. زیرا آل سعود و وهابیت با اینکه، ادعا می کنند امام زمان عح دروغ است، ولی اطراف خانه کعبه را کاملا امنیتی کرده، و حتی مسلح کرده اند! تک تیرانداز هایی در هتل های مقابل وجود دارند که: ماموریت دارند با ظهور ایشان، بلافاصله تیراندازی کنند!

 

  


[ دوشنبه 95/1/23 ] [ 8:38 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]
موشک قدرتمند کلاس "هرمز" قابلیت های ویژه ای دارد.
؛ امنیت خلیج فارس در دو دهه اخیر به خوبی توسط جمهوری اسلامی ایران تأمین شده و این موضوع نشان می‌دهد که نیروهای مسلح کشورمان توانایی برقراری امنیت در آبراه‌های مهم بین‌المللی را دارند.


ارتش ایالات متحده آمریکا در 20 سال اخیر تلاش بسیاری کرده تا بر خلیج فارس مسلط شود و در این زمینه نیروهای نظامی، ناوهای جنگی و ناوهای هواپیمابر غول پیکر را به منطقه اعزام کرده  که البته در این پروسه جمهوری اسلامی ایران هم تدابیر لازم را برای حفظ امنیت آبراه‌های مهم بین‌المللی اندیشیده‌اند.




** تأمین امنیت خلیج فارس بر عهده نیروی دریایی سپاه پاسداران است

تأمین امنیت خلیج فارس بر عهده نیروی دریایی سپاه پاسداران بوده و این نیرو با استفاده از استراتژی‌های سه گانه اعم از "قایق‌های تندرو"، "مین‌های دریایی" و "موشک‌های ضد کشتی"  به وظایف خود در خلیج فارس عمل می‌کنند.

  دریادار پاسدار "علی فدوی " فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره توانمندی نیروی دیایی سپاه در مقابله با اهداف خارجی اظهارداشت: اهدافی که به مثابه اهداف خارجی (شبیه‌ساز کشتی‌های آمریکایی) برای شلیک انتخاب می‌شود در 50 ثانیه غرق می‌گردد. وی با اشاره به توانمندی سپاه در انهدام ناوهای جنگی در مدت کوتاه و شعاع عملیاتی بالای "ندسا" در خلیج فارس گفت: در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز که شعاع دریا بالاست، نیروی دریایی سپاه آماده است که با آمریکایی‌ها در یک نبرد رویارو قرار بگیرد و قطعا ما در نبرد با آمریکایی‌ها پیروز خواهیم بود.


انهدام


 فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ما دست برتر را در خلیج فارس داریم و به همین خاطر آمریکایی‌ها با ما وارد جنگ نمی‌شوند، گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه نمی‌توانند الزامات اقدام نظامی علیه ایران را فراهم کنند و ضد ایران اقدام نظامی کنند.


وی با اشاره به قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی و پذیرفتن این قدرت از سوی آمریکایی‌ها خاطر نشان کرد : آمریکا قبل از هر اقدامی خسارت و نفع را برآورد و بررسی می‌کند و اگر بداند خسارت بیشتر از سود است آن اقدام را انجام نمی‌دهد و ما هم همواره توانمندی دفاعی خود را افزایش می‌دهیم.

 نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 86 با انجام رزمایش پیامبر اعظم (ص) و ادامه این سلسله رزمایش‌ها بخشی از قدرت دریایی خود را به نمایش گذاشته  و این توانمندی ادامه پیدا کرد تا در اواخر سال 93 ، 400 فروند موشک از شناورهای تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل ناوهای هواپیمابر ساخته شده "USS  جان نیمیتز" بود که پس از وارد آوردن خسارت‌های جدی به این ناو، توسط نیروهای ویژه سپاه به تصرف درآمد.

سایت Global Bearings در خصوص توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیروهای سپاه پاسداران با داشتن  پرسنل متخصص و متبحر و هزاران قایق تندرو توانایی بسیار زیادی در تأمین امنیت منطقه دارند.

یکی از استراتژی‌ های  سپاه  پاسداران استفاده از موشک‌های ضدکشتی برای مقابله با نیروهای متجاوز بیگانه بوده  که در این راستا یکی از موشک‌های این نیرو  "هرمز2 "  بوده که دارای  قابلیت‌های ویژه‌ای است.



**مشخصات موشک کلاس "هرمز"

یکی از مهمترین دستاوردهایی که در دو سال اخیر رونمایی شده موشک هرمز بوده که قابلیت‌های ضد رادار و ضد کشتی دارد.  در نگاه اول موشک  "هرمز 1 "و "هرمز 2 "  بسیار شبیه به موشک کلاس   "فاتح 110"  است که البته با یکدیگر تفاوت‌های ویژه‌ای دارند.


انهدام


انهدام

انهدام


موشک  "هرمز1 " یک موشک سطح به سطح ضد رادار بوده که توانایی از بین بردن رادارها را دارد.  "موشک هرمز 1 و 2 " جزو دقیق‌ترین موشک‌های ایرانی بوده که می‌توانند هر هدفی را از بین ببرند.

 سردار سرتیپ "امیر علی حاجی‌زاده"   درباره توانمندی موشک  "هرمز1 " و "هرمز 2 " گفت: "هرمز 1 " موشک بالستیک ضد رادار است به گونه‌ای که رادار می‌تواند بر روی ناو هواپیما بر قرار بگیرد.  این موشک از فاصله 300 کیلومتری می‌تواند مورد شلیک قرار بگیرد.  سردار سرتیپ حاجی‌زاده با اشاره به این که "هرمز 1 " موشک بالستیک قابل انتقال است، گفت: "هرمز 2 " نیز یک موشک بالستیک ضد ناو به حساب می‌آید و سرعت بالایی در مورد اصابت قرار دادن دارد.




موشک  "هرمز1 "و هرمز  2 "  بردی معادل 300 کیلومتر داشته و سرعت آنها تقریبا بین 4 تا 5 ماخ است  و وزن سرجنگی معادل 450 تا 600 کیلوگرم را می‌توانند حمل کنند.  این موشک‌ها عمدتا اهدافی که در دریا متحرک هستند را مورد اصابت قرار می‌دهند و خصوصا موشک  "هرمز2 " این قابلیت را دارد که هر ناو هواپیمابری را در خلیج فارس مورد اصابت قرار دهد.

سایت میسایل تریت  (Missile Threat) درباره موشک  "هرمز1 "و "هرمز2 " عنوان داشت: این دو موشک از جمله موشک‌های ضد رادار و ضد کشتی ایران هستند که 300 کیلومتر برد دارند و می‌توانند اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهند.



انهدام


انهدام



این سایت با اشاره به توضیحات نیروی فرمانده هوافضای سپاه درباره موشک  "هرمز1و2 " عنوان داشت: موشک "هرمز1 " ؛ یک کانتینر با طول 20 فوت را ویران کرده و موشک  "هرمز2 "  هم یک موشک سوخت جامد ضد کشتی بوده که با وزن سرجنگی 650 کیلوگرمی می‌تواند هر هدفی را از بین ببرد.

این سایت تأکید کرد: موشک‌های  "هرمز1 "و "هرمز2 " می‌توانند براساس منابع رسانه‌ای اهداف مورد نظر را در خلیج فارس مورد هجمه قرار دهند  و این موشک‌ها جز موشک‌های ضدکشتی بومی ایران هستند.


[ دوشنبه 95/1/16 ] [ 9:10 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]

تفاوت...

افسران - تفاوت...

gomnam69...


[ شنبه 95/1/14 ] [ 11:8 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]

جهالت یا خیانت

افسران - جهالت یا خیانت

جهالت یا خیانت ؟
جهالتی که در امتداد ان نادانی و بی بصیرتی و بی خردی می اید .
خیانت که در امتداد ان حسادت یا دشمنی می اید.
بعد از این سخن مقام معظم رهبری تحلیل های مختلفی راجب اینکه خائن است یا نا اگاه "این را جامعه باید به خوبی تحلیل کند "اینکه چرا امام امت که حتی نگاه دنیا بر لبان اوست "اینکه امروز با سیاست های متفکرانه ایشان انقلاب اسلامی گسترش پیدا کرده "یا حتی در پشت مرز های دشمن خیمه زده است "امروز سخنی بگوید که شاید حسن ختام باشد "بر ما پوشیده یا پناهان نیست که سیاست امام اینگونه بود که هاشمی را حفظ کند " اما در روزهایی به سر میبریم شاید خواب بدی مانند سال 88 برای نظام دیده است که امام امت با صحبتی شفاف میگوید ایشان نا اگاه یا خائن است" یعنی اینکه پیروی از ایشان اخر بی بصیرتی است" بصیرت یعنی اینکه از خائن و نااگاه دفاع نکنیم"
نظام باید با این جریان مبارزه کند " انچه که این روزها برای ما مکلف است اینکه باورها را قویی کنیم " اینکه عده ای در صدد ضربه بر پیکر نظام اسلامی هستند "باید اشخاصی که در لباس دین امده اند بر اصل دین ضربه بزنند را به جامعه معرفی کنیم" ما همیشه گفتیم باز میگویم :انچه که یک کشور و ملت را سرشکسه و خار و سر افکنده میکند بی بصیرتی است" باورها را قویی کنیم"و تا میتوانیم بصیرت افزایی کنیم.


[ شنبه 95/1/14 ] [ 11:6 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]


[ شنبه 95/1/14 ] [ 10:58 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب