سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://saba515.ParsiBlog.com
 

تحریف شخصیت امام خمینی رحمت الله علیه و راه مقابله با آن

افسران - تحریف شخصیت امام خمینی رحمت الله علیه و راه مقابله با آن

bahseroozتبیین اصول و مبانی فکری و همچنین معرفی ویژگی‌های فردی شخصیت‌های بزرگ تاریخ به‌دلیل وجود خطر از ضروریات ماندگاری آنها به‌شمار می‌آید. در این بین نیز از این قاعده مستثنی نیست. در سال‌های اخیر بیان بحث برانگیز و از امام راحل توسط شخصیت‌ها و برخی از نزدیکان ایشان با بازتاب‌ها و واکنش‌هایی در جامعه همراه بوده است که از این رو خطر تحریف اصول و مبانی فکری امام بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.
بسیاری نیز بر این باورند که ناشی از رفتار مسئولان به دلیل ملموس بودن آن، آثاری بسیار مخرب‌تر از نقل خاطره برجای می‌گذارد.

به نظر شما مهم‌ترین هدف تحریف شخصیت امام خمینی (ره) چیست؟
تحریف عملی راه و مبانی فکری امام خمینی (ره) را خطرناک‌تر می‌دانید یا نقل خاطره؟ تا چه اندازه مسئولان فعلی اجرایی کشور را پایبند اصول قطعی امام خمینی (ره) همچون دانستن آمریکا و دفاع از مظلوم می‌دانید؟

در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه طی بیاناتی ضمن گوشزد کردن خطر تحریف شخصیت امام راحل فرمودند: «تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است». ایشان مهم‌ترین اصول امام خمینی را اینگونه برشمردند:
- اثبات و نفی
- اعتماد به وعده‌ی الهی و بی‌اعتمادی به قدرتهای مستکبر و زورگوی جهانی
- اعتقاد به اراده مردم و نیروی مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی
- حمایت از محرومان و و مخالفت با خوی کاخ‌نشینی
- مخالفت صریح با جبهه‌ی قلدران بین المللی و مستکبران
- اعتقاد به و رد سلطه پذیری
- تکیه بر
ایشان همچنین فرمودند: «اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد».


[ سه شنبه 94/3/19 ] [ 8:56 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب