سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://saba515.ParsiBlog.com
 

استحاله امـتـداد فتنه . .

امام حسینی که به عمرسعد سلام هم نداد چگونه با او دست داده است ؟ اینان کربلا و امام حسین (ع) و حتی روح استکبار ستیزی، حق طلبی و شهادت طلبی در راه حق را با استحاله و تحریف تاریخ به نفع خود مصادره می کنند و می خواهند بر فراز فرهنگ اسلامی رحمانی؛ اسلام آمریکایی را بنا سازند.

*؛" وَالْعَصْرِ، إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ" قسم به زمان که بنی آدم از او غافل است و نمی داند که اگر در این بین الطلوعین ظهور منجی عالم خواب بماند  قطعا در خسران  است و در آبشخور اهل جهل مشغول خواهد بود چرا که اهل جهل را  توفیقی نیست.

 

 این انسان ها  در غبار فتنه ها اسیر سر  پنجه ی خواهش های نفسانی خود خواهند شد و معیشت و راحتی خویش را بر امر  امام زمان ترجیح خواهند داد و فاجعه آن دمی است که قحطی لقمه های حلال  در آخر الزمان بر گمراهی اهل جهل می افزاید .

تاریخ گواهی می‌دهد آنان که اسیر سر پنجه ی خواهش های نفسانی خویش شدند در مواجهه با فتنه ها و امتحانات الهی؛ امام خویش، ولی زمان خویش که مصداق حق است را رها کرده دچار خسران و ضلالت خواهند شدند و اینان همان هایی هستند که  از راهنمایی های انبیاء و اولیاء هیچ بهره نبرده اند و اسیر تبلیغات و شعار های وسوسه آلود وجنجالی دشمن شده و جنود جهل را بر سپاهیان اسلام ترجیح دانند.

 زیرا روح حاکم بر آرمان های حکومت اسلامی مبتنی بر روح مجاهدت، مقاومت و شهادت طلبی است و درست در آن نقطه که منافقان  با استحاله و تحریف آرمان ها و ارزش ها آن را حق جلوه داده اند، اهل حق و بصیرت از جنود جهل جدا می شوند در حالی که جنود جهل باور های نفسانی خویش را حق می پندارند.

آرمانها و ارزشهای امت اسلامی ارزشمند ترین دارایی های یک ملت هستند و اگر دچار تجاوز و دست اندازی دشمن واقع شوند خسارات جبران ناپذیر در پی خواهد داشت. به یاد آوریم طنین صدای آن دلاور را که این ارزش ها را در گوش همرزمانش عاشقانه و از اعماق جان نجوا می کرد. به یاد آوریم آن دمی را که شهید جهان آرا در آن لحظه حساس سخنی تاریخی گفت :" اگر شهر سقوط کرد آنرا دوباره فتح می کنیم ، مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند"

 آری ایمان همان اکسیری است که باید بر آن چنگ زد  و همین هم شد که دست آخر در آزادسازی خونین شهر، امام بصیر امت فرمود :" خرمشهر را خدا آزاد کرد " .

وقتی دشمن را  یارای نبرد مستقیمِ با مومنین نیست  به استحاله و تحریف ارزش ها و آرمان های روی می آورد.  سرمایه گذاری می کند، رسانه ها را بسیج می کند و حتی آدم های حریص به دنیا را خریداری و به خط می‌کند و شعارهایش را با حرص و ولع تمام ایراد می کند.

 اما چرا مردم به این شعارهای دشمنانشان علاقه نشان می دهند؟ جواب را از امیرالمؤمنین می‌شنویم که می فرماید: اگر حق به طور خالص و بی‌شائبه خودش را نشان بدهد، کسی دچار اشتباه نمی‌شود؛

 اگر باطل بدون آمیختگی با حق، خودش را نشان بدهد، کسی دچار باطل نمی شود؛ «فلو انّ الباطل خلص من مزاج الحقّ لم یخف علی المرتادین و لو انّ الحقّ خلص من لبس الباطل انقطعت عنه السن المعاندین و لیکن یؤخذ من هذا ضغث و من ذاک ضغث فیمزجان». 

آری ما شاهد افرادی هستیم که چنان دم از گفت وگوی تمدن ها آن هم تمدن سراپا گناه و گرداب پر از لجن غرب می زنند، به گونه ای تبلیغات می کنند و به گونه ای تعاریف را تغییر می دهند که ذهن های مردم برای شکستن قبح مبارزه با جبهه کفر آماده می شود و این چنین می شود که دست آخر با مستکبر دست می دهند و بر سر مذاکره می نشینند و منطق شان هم این است که امام حسین (ع) نیز با عمرسعد دست داد و در کربلا مذاکره کرد.

 امام حسینی که به عمرسعد سلام هم نداد چگونه با او دست داده است ؟ اینان کربلا و امام حسین (ع)  و حتی روح استکبار ستیزی، حق طلبی و شهادت طلبی در راه حق را با استحاله و تحریف تاریخ به نفع خود مصادره می کنند و می خواهند بر فراز فرهنگ اسلامی رحمانی ؛ اسلام آمریکایی را بنا سازند.

  اسلام آمریکایی که در آن همه موجودات با همه تفکرات و همه روش ها و منش ها در آن یکی می باشد یعنی حق و باطل معنا ندارد و  با تکیه بر منش وحشی گری آنان، گقتمانی برتر است که زور و قدرت سلطه و استثمار بیشتری دارد، این ها با استفاده از حربه "استحاله و تحریف" به دنبال تحقق اهداف دنیا پرستانه و انسان محورانه خویش هستند و متاسفانه وقتی عوام مردم اگر بصیر و بیدار نباشند و اگر چشم بر لبان ولایت ندوخته باشند این انقلاب و حکومت اسلامی با این حربه ها از سیر صعودی و در واقع تعالی خویش باز می ماند و منحرف می شود و این بدیهی است که در این میان عده ای ریزش خواهند کرد و عده ای در این میان با تفکر در این حق و باطل ها از میان این خاکسترها جوانه زده و اندیشه رحمانی آنان خواهد رویید .

پس بیاندیشیم که اهل ریزشیم یا اهل رویش

 


[ دوشنبه 94/10/21 ] [ 7:46 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب