سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://saba515.ParsiBlog.com
 

 

بلوغ زودرس و غریزه جنسی لجام گسیخته ارمغان دیگر ماهواره

علاوه بر ترویج فمینیسم در ماهواره با ایجاد بلوغ زودرس بین دختران و پسران با فاصله طولانی سن ازدواج تا 25و 30 سالگی، غریزه جنسی آنها چگونه مهار خواهد شد.

با بررسی شبکه های ماهواره ای ثابت می شود که صاحبان شبکه های فارسی وعوامل آنها به شدت بر روی ترویج فمینیسم به معنی ایجاد حس رقابت شدید در بین زنان نسبت به مردان کار می شود.

کانال های هدف دار فارسی زبان سعی دارند القا کنند که زن و مرد نه رفیق هم بلکه رقیب جدی یکدیگرند و اگر زن اندکی کوتاهی کند عقب افتاده و قافیه زندگی را می بازد.

طبق نظرات کارشناسی اساتید علوم اجتماعی این رسانه ها جنس مرد را صرفا تامین کننده نیاز جنسی زن معرفی کرده و دخالت آن در سایر حوزه ها را زیر سوال برده و سعی بر خلع ید اختیار و مدیریت خانواده  از مرد را دارند.

شبکه های زمزمه، فارسی وان، من وتو و غیره مشاهده می شود که با تحریک انگیزه رقابت شدید بین زنان و مردان تعدد زوج را حق زن عنوان کرده و انتخاب چند همسری را حق طبیعی زن معرفی کرده و آن را عادلانه عنوان می کنند!.

در بین سریال های این شبکه ها بخصوص در سریال های سینمایی و خانوادگی با بهره گیری از گفتار، رفتار و خود ارایی هنر پیشه ها حس رقابت دختران و زنان را برای جلب توجه مردان تحریک می کنند.

تحریک جنسی پسران و دختران کم سن و سال و ایجاد بلوغ زودرس در انها به قدری در برنامه های شبکه های ماهواره مشهود بوده که بسیاری از خانواده ها سر وقت این مطلب را گرفته و برای هدایت و کنترل آن برنامه ریزی منسجم پیاده کرده اند.

بی شک جامعه ایده ال جامعه ای است که پسران و دختران با مفاهیم غریزه جنسی زمانی آشنایی یابند که با فاصله کوتاهی از آن ازدواج کنند حال با ایجاد بلوغ زودرس بین سنین 12 سالگی پسران و 9 سالگی دختران  که سن ازدواج آنها هم به 25 و 30 سال می رسد با این فاصله طولانی بین بلوغ و ازدواج غریزه جنسی آنها چگونه مهار خواهد شد؟!.

نوجوانی که در سنین 12 سالگی به سن بلوغ می رسد عقلانیت لازم برای کنترل غریزه خود را ندشته و قطعا صحنه های مستهجن یکی از اصلی ترین محرک بلوغ زودرس است.

پسر بچه های زیر 10 سال که دچار بیماری خود ارضایی و استمنا شده اند به گفته خانواده این افراد دلیل آن را برنامه ماهواره عنوان کرده اند./

 



[ سه شنبه 93/5/14 ] [ 11:12 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب