سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://saba515.ParsiBlog.com
 

خیانت زن و شوهر به همدیگر و عادی سازی باردار شدن و حل این مشکل با سقط جنین در بین رابطه های دوستی دختر - پسر از برنامه های هدف دار کانال های ماهواره است. ، اگر رسانه های ماهواره ای هدف دار بتوانند سد "عفاف" را در محیط

خانواده به راحتی بشکند می تواند رابطه غیر متعارف و نزدیکی را بین محارم در خانواده تولید کند که تبعات آن در بیرون از خانواده ها مشخص می شود.

- غرب با قدرت رسانه ای خود مادر و دختر را در خانواده زمینه تحریک پذیری پسر خانواده قرار داده، در خانواده های سنتی جایگاه ویژه پدر و مادر به صورت طبیعی مانع بسیاری از انحرافات است.

اما در شبکه های ماهواره ای یکی از اصلی ترین کارها خارج کردن پدر و مادر از محوریت خانواده و معرفی آن ها در اندازه "زمینه ساز تولد" است.

یکی دپگر از شگردها و دسیسه های کانالهای هدفدار برای به هم ریختن خانواده سنتی، ترویج خیانت زن و شوهر به هم دیگر و عادی جلوه دادن اینها به ویژه خیانت زن به شوهر است.

بویژه اینکه اگر زن بداند شوهرش به او خیانت کرده یک مسلم فرضی برای خود ایجاد می کند و خیانت به شوهرش را طبیعی فرض کرده و آن را حق طبیعی خود طلقی می کند.

عادی جلوه دادن ارتباط دختر و پسر قبل از ازدواج و در دوران دوستی تا مرحله باردار شدن از راه غیر شرعی از برنامه های مصور و غیر قابل انکار این کانال ها است.دختر اگر قبل از ازدواج ارتباط برقرار کرد و این ارتباط برای او عادی شد بعد از ازدواج هم معلوم نیست چقدر پایبند باشد. متاسفانه موارد متعددی مشاهده شده که دوستی ها و رابطه های غیر اخلاقی قبل از ازدواج با دوست مونث و یا مذکر به بعد ازدواج هم تسری یافته و این علقه خطر ناک و غیر دینی همچنان ادامه یافته است و در موارد زیادی به طلاق درحالت خوش بینانه، خشونت در خانواده و یا حتی به قتل منجر شده است.دغدغه بارداری دختران هم با ترویج سقط جنین از بین می رود.این مفهوم به این صورت مستقیم و غیر مستقیم در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود.

هویت زدایی از مفهوم خانواده یکی دیگر از اهداف خزنده و حرفه ای کانال های ماهواره ای هدف دار است. به این معنی که در غرب تعداد زندگی های غیر رسمی که تحت عنوان ازدواج نبوده به شدت رو به افزایش است. دو نفر باهم زندگی مشترک می کنند بدون اینکه تعهدات قانونی و مالکیت در برابر یکیدیگر را داشته باشند.

جالب است بدانید که در برخی از کشورهای اروپایی از هر سه فرزند یکی نامشروع است چرا که در غرب مفهوم خانواده در حال از دست دادن معنای خود است این فرهنگ منحط در فیلم و سریال های ماهواره ای ترویج می شود.

مطلب قابل تامل و تعجب بر انگیز اینکه برخی از مدیران و سردمداران این کانال ها که برنامه و هدف اصلی این شبکه ها را ساماندهی کرده اند اجازه دسترسی و مشاهده هر برنامه ای را به خانواده خود و فرزند خود نمی دهد!!.


[ سه شنبه 93/5/14 ] [ 11:21 صبح ] [ saba ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب